M-Serwis Sp. z o.o.
Rozwijamy się i pracujemy dla naszych Klientów od 2001 roku, z taką samą pasją i zaangażowaniem jak na początku działalności. Obserwując nowe trendy na rynku pracy, w branży HR, zatrudnianiu pracowników, obsłudze kadrowo – płacowej, zyskaliśmy pewność, że to co robimy ma sens i jest korzystne zarówno dla pracodawców jak i pracowników. Nasz zespół składa się z ekspertów i specjalistów w dziedzinach kadr i płac, rekrutacji, psychologii, doradztwa personalnego oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Korzystamy z nowoczesnych narzędzi i systemów informatycznych. Profesjonalnie rozwiązujemy problemy. Nieskomplikowany i szybki proces decyzyjny pozwala nam na natychmiastową i skuteczną reakcję na potrzeby naszych Klientów. Nieustannie szkolimy się i poszerzamy naszą wiedzę by dotrzymać kroku zmieniającemu się rynkowi pracy oraz nowym zadaniom i formalnym wymaganiom wobec Agencji Zatrudnienia. Realizujemy zaawansowane usługi związane z rekrutacją i zatrudnianiem personelu dla naszych Klientów. Nastawieni jesteśmy na partnerską, elastyczną i dostosowaną do bieżących potrzeb naszych Klientów współpracę, niezależnie od wielkości zamówienia. Wieloletnie doświadczenie i dobra znajomość rynku pracy pozwalają nam sądzić, że wykonywane przez nas usługi wzbudzą Twoje zainteresowanie.
Świadczymy usługi w zakresie:
1) pośrednictwa pracy, polegających w szczególności na:
- udzielaniu pomocy osobom w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych,
pozyskiwaniu i upowszechnianiu ofert pracy, - udzielaniu pracodawcom informacji o kandydatach do pracy, w związku ze zgłoszoną ofertą pracy,
- informowaniu kandydatów do pracy oraz pracodawców o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy,
- inicjowaniu i organizowaniu kontaktów osób poszukujących odpowiedniego zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej z pracodawcami,
- kierowaniu osób do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych, o którym mowa w art. 85 ust. 2,
2) doradztwa personalnego, polegających w szczególności na:
- prowadzeniu analizy zatrudnienia u pracodawców, określaniu kwalifikacji pracowników i ich predyspozycji oraz innych cech niezbędnych do wykonywania określonej pracy,
- wskazywaniu źródeł i metod pozyskania kandydatów na określone stanowiska pracy,
- weryfikacji kandydatów pod względem oczekiwanych kwalifikacji i predyspozycji
3) poradnictwa zawodowego, polegających w szczególności na:
- udzielaniu pomocy w wyborze odpowiedniego zawodu i miejsca zatrudnienia,
- udzielaniu informacji niezbędnych do podejmowania decyzji zawodowych w szczególności o zawodach, rynku pracy oraz możliwościach szkolenia i kształcenia,
- inicjowaniu, organizowaniu i prowadzeniu grupowych porad zawodowych, zajęć aktywizujących w zakresie pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy,
- udzielaniu pracodawcom pomocy w doborze kandydatów do pracy, w szczególności na udzielaniu informacji i doradztwie w tym zakresie,
4) pracy tymczasowej, polegających na zatrudnianiu pracowników tymczasowych i kierowaniu tych pracowników oraz osób niebędących pracownikami do wykonywania pracy tymczasowej na rzecz i pod kierownictwem pracodawcy użytkownika, na zasadach określonych w przepisach o zatrudnianiu pracowników tymczasowych.
Jak wygląda współpraca?
1) Dokładne rozpoznanie potrzeb klienta
Każdy Klient jest inny i czego innego potrzebuje, dlatego zanim przystąpimy do realizacji sprawdzamy, co dla Klienta jest najlepsze. Naszym podstawowym narzędziem jest rozmowa. Przeprowadzamy serię wywiadów z managerami, pracownikami i właścicielami. Badamy również potrzeby za pomocą ankiet i testów. Dopiero z analizy tychże otrzymujemy zestaw danych, w oparciu o które możemy zacząć projektować możliwe rozwiązania.
2) Zaprojektowanie możliwych rozwiązań
Zawsze pracujemy nad kilkoma rozwiązaniami, tak aby dać Klientowi wybór. Pokazujemy ich mocne i słabsze strony, szanse i zagrożenia, jakie są z nimi związane. Rozwiązania różnią się zasobami, jakich trzeba użyć, warunkami, które należy spełnić oraz korzyściami, które przyniosą.
3) Konsultacja i wybór optymalnego rozwiązania
Wracamy do stołu i wspólnie analizujemy możliwe rozwiązania. Chętnie odpowiadamy na pytania i służymy radą. Wspólnie analizujemy, jakie środki trzeba zaangażować w realizację konkretnych rozwiązań. Razem wybieramy jedno z rozwiązań lub tworzymy nowe w oparciu o zaproponowane.
4) Realizacja usługi
Świadczymy usługi, cały czas pozostając do dyspozycji klienta. Reagujemy na problemy, optymalizujemy procesy i służymy naszym know-how.
5) Badanie poziomu satysfakcji klienta
Podczas trwania realizacji usługi cały czas pozyskujemy od Klienta informacje, czy nasza usługa jest świadczona prawidłowo. Pytamy, czy możemy pewne kwestie zmienić, aby ulepszyć i podnieść jakość spełnianych usług. Badanie poziomu satysfakcji odbywa się przez cały czas trwania usługi, głównie poprzez rozmowy z osobami wyznaczonymi w umowie do kontaktu oraz z przełożonymi określonej grupy pracowników.