Banner pracodawcy M-Serwis Sp. z o.o. (1)

M-Serwis Sp. z o.o.

Pracodawca M-Serwis Sp. z o.o.
Praca w Polsce

Poznań

(Wielkopolskie)
Agencja zatrudnienia

Rozwijamy się i pracujemy dla naszych Klientów od 2001 roku, z taką samą pasją i zaangażowaniem jak na początku działalności. Obserwując nowe trendy na rynku pracy, w branży HR, zatrudnianiu pracowników, obsłudze kadrowo – płacowej, zyskaliśmy pewność, że to co robimy ma sens i jest korzystne zarówno dla pracodawców jak i pracowników. Nasz zespół składa się z ekspertów i specjalistów w dziedzinach kadr i płac, rekrutacji, psychologii, doradztwa personalnego oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Korzystamy z nowoczesnych narzędzi i systemów informatycznych. Profesjonalnie rozwiązujemy problemy. Nieskomplikowany i szybki proces decyzyjny pozwala nam na natychmiastową i skuteczną reakcję na potrzeby naszych Klientów. Nieustannie szkolimy się i poszerzamy naszą wiedzę by dotrzymać kroku zmieniającemu się rynkowi pracy oraz nowym zadaniom i formalnym wymaganiom wobec Agencji Zatrudnienia. Realizujemy zaawansowane usługi związane z rekrutacją i zatrudnianiem personelu dla naszych Klientów. Nastawieni jesteśmy na partnerską, elastyczną i dostosowaną do bieżących potrzeb naszych Klientów współpracę, niezależnie od wielkości zamówienia. Wieloletnie doświadczenie i dobra znajomość rynku pracy pozwalają nam sądzić, że wykonywane przez nas usługi wzbudzą Twoje zainteresowanie.

 

 

Świadczymy usługi w zakresie:

1) pośrednictwa pracy, polegających w szczególności na:

  • udzielaniu pomocy osobom w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych,
    pozyskiwaniu i upowszechnianiu ofert pracy,
  • udzielaniu pracodawcom informacji o kandydatach do pracy, w związku ze zgłoszoną ofertą pracy,
  • informowaniu kandydatów do pracy oraz pracodawców o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy,
  • inicjowaniu i organizowaniu kontaktów osób poszukujących odpowiedniego zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej z pracodawcami,
  • kierowaniu osób do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych, o którym mowa w art. 85 ust. 2,

 

2) doradztwa personalnego, polegających w szczególności na:

  • prowadzeniu analizy zatrudnienia u pracodawców, określaniu kwalifikacji pracowników i ich predyspozycji oraz innych cech niezbędnych do wykonywania określonej pracy,
  • wskazywaniu źródeł i metod pozyskania kandydatów na określone stanowiska pracy,
  • weryfikacji kandydatów pod względem oczekiwanych kwalifikacji i predyspozycji

 

3) poradnictwa zawodowego, polegających w szczególności na:

  • udzielaniu pomocy w wyborze odpowiedniego zawodu i miejsca zatrudnienia,
  • udzielaniu informacji niezbędnych do podejmowania decyzji zawodowych w szczególności o zawodach, rynku pracy oraz możliwościach szkolenia i kształcenia,
  • inicjowaniu, organizowaniu i prowadzeniu grupowych porad zawodowych, zajęć aktywizujących w zakresie pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy,
  • udzielaniu pracodawcom pomocy w doborze kandydatów do pracy, w szczególności na udzielaniu informacji i doradztwie w tym zakresie,

 

4) pracy tymczasowej, polegających na zatrudnianiu pracowników tymczasowych i kierowaniu tych pracowników oraz osób niebędących pracownikami do wykonywania pracy tymczasowej na rzecz i pod kierownictwem pracodawcy użytkownika, na zasadach określonych w przepisach o zatrudnianiu pracowników tymczasowych.

 

Jak wygląda współpraca?

 

1) Dokładne rozpoznanie potrzeb klienta

Każdy Klient jest inny i czego innego potrzebuje, dlatego zanim przystąpimy do realizacji sprawdzamy, co dla Klienta jest najlepsze. Naszym podstawowym narzędziem jest rozmowa. Przeprowadzamy serię wywiadów z managerami, pracownikami i właścicielami. Badamy również potrzeby za pomocą ankiet i testów. Dopiero z analizy tychże otrzymujemy zestaw danych, w oparciu o które możemy zacząć projektować możliwe rozwiązania.

 

2) Zaprojektowanie możliwych rozwiązań
Zawsze pracujemy nad kilkoma rozwiązaniami, tak aby dać Klientowi wybór. Pokazujemy ich mocne i słabsze strony, szanse i zagrożenia, jakie są z nimi związane. Rozwiązania różnią się zasobami, jakich trzeba użyć, warunkami, które należy spełnić oraz korzyściami, które przyniosą.

 

3) Konsultacja i wybór optymalnego rozwiązania
Wracamy do stołu i wspólnie analizujemy możliwe rozwiązania. Chętnie odpowiadamy na pytania i służymy radą. Wspólnie analizujemy, jakie środki trzeba zaangażować w realizację konkretnych rozwiązań. Razem wybieramy jedno z rozwiązań lub tworzymy nowe w oparciu o zaproponowane.

 

4) Realizacja usługi
Świadczymy usługi, cały czas pozostając do dyspozycji klienta. Reagujemy na problemy, optymalizujemy procesy i służymy naszym know-how.

 

5) Badanie poziomu satysfakcji klienta
Podczas trwania realizacji usługi cały czas pozyskujemy od Klienta informacje, czy nasza usługa jest świadczona prawidłowo. Pytamy, czy możemy pewne kwestie zmienić, aby ulepszyć i podnieść jakość spełnianych usług. Badanie poziomu satysfakcji odbywa się przez cały czas trwania usługi, głównie poprzez rozmowy z osobami wyznaczonymi w umowie do kontaktu oraz z przełożonymi określonej grupy pracowników.

 

Oferty dla Pracodawców  | Znajdź pracę  |  Kontakt  |  Blog

Dane kontaktowe
M-Serwis Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 27/2
60-835
Poznań
NIP: 781-16-89-677
Dział Handlowy

Dział Handlowy

61 848 31 40

sprzedaz@m-serwis.com.pl

Dział Rekrutacji

Dział Rekrutacji

61 848 31 40

rekrutacja@m-serwis.com.pl

JOB ALERT
Bądź na bieżąco z ofertami
M-Serwis Sp. z o.o.